Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

Πως λειτουργεί το FIAT?

Η δημοσίευση αυτή δεν αφορά την ομώνυμη μάρκα αυτοκινήτων.Αφορά τον νόμο που έγινε στις ΗΠΑ , επι προεδρίας Νίξον, με βάση τον οποίο το δολλάριο (και σαφως μετέπειτα τα υπόλοιπα ισχυρά νομίσματα, αποσύνδεσαν την έκδοσή τους απο τα αποθέματα χρυσού της κάθε χώρας...Δηλαδή έκδοση νομισμάτων απο κοπανιστό αέρα (και για να μην το ευτελίζουμε, άντε , απο μελάνι και χαρτί)

Τι είναι το FIAT ;με απλά λόγια είναι η έκδοση χρήματος χωρίς αντίκρυσμα ... με αυτόν το νόμο του Νίξον, η υποδούλωση κρατών και λαών μέσο του δανεισμού ήταν παιχνιδάκι!



Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ειμαι Ελληνας κ ειμαι περηφανος για αυτο!!! οσο κ αν καποιοι προσπαθουν να μειωσουν την αξια,την ιστορια,την προσφορα της χωρας μας στον πολιτισμο κ στην δημοκρατια,οπως κ το αισθημα της περηφανειας να εισαι κ να αισθανεσαι Ελληνας κ το μεγαλειο της χωρας μου,το αιμα που κυλαει στις φλεβες μας θα ειναι παντα ατοφιο Ελληνικο !! δεν ανεχομαι παντος ειδους αδικια κ εκμεταλευση κ δεν θα παψω ποτε να υποστηριζω τα πιστευω μου! "Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια" "Μολων Λαβε" "Εσω Ετοιμος"" "αγαπα τον πλησιον σου σαν τον εαυτο σου"" "σεβασου τους αδυναμους" "να εισαι δικαιος κ ειλικρινης" !! Ειμαι κατα της "ανωνυμης" κ "απροσωπης" ενημερωσης κ αρχη μου το "αν εχεις να πεις κατι,πες το με το ονομα σου" αλλιως μην το λες καθολου...ειναι ντροπη να "κρινουμε,κατακρινουμε,καταδικαζουμε" πισω απο την "ασφαλεια" της ανωνυμιας που μας παρεχει το ιντερνετ... το θεωρω ανανδρο κ υπουλο!