Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση-προειδοποίηση προς Facebook


Το Facebook είναι πλέον μια δημόσια εισηγμένη εταιρεία στις ΗΠΑ. 


Έτσι αν δεν δημοσιευτεί εφάπαξ μια ρητή απαγόρευση από οποιοδήποτε μέλος του Facebook, ο καθένας μπορεί να παραβιάσει ατιμώρητα το δικαίωμα στην ιδιωτική σας ζωή σας μόλις δημοσιεύσετε οτιδήποτε σε αυτό το δικτυακό τόπο. 

Σας προτεινω να αναρτησετε μια παρόμοια δήλωση, ή απλά να αντιγράψετε και να επικολλήσετε αυτήν εδώ (όπως έκανα κι εγώ). Εάν δεν αναρτήσετε την παρακάτω ή μια παρόμοια δήλωση για μία τουλάχιστον φορά, τότε επιτρέπετε, εμμέσως, την δημόσια χρήση και επεξεργασία στοιχείων σας, όπως φωτογραφίες και πληροφορίες που περιέχονται στις ενημερώσεις της κατάστασής σας.



"Δήλωση-προειδοποίηση προς κάθε πρόσωπο, ίδρυμα, πράκτορα, φορέα ή οργανισμό ιδιωτικό ή δημόσιο ή κάθε άλλη κυβερνητική δομή συμπεριλαμβανομένης μη περιοριστικά της Ελληνικής κυβέρνησης ή οποιαδήποτε άλλης κυβέρνησης, ή επίσημης...
ή

ανεπίσημης αρχής που κάνει χρήση ή παρακολουθεί αυτόν τον δικτυακό τόπο ή οποιονδήποτε από τους συνδεδεμένους με αυτόν τρίτους δικτυακούς τόπους της:

ΔΕΝ έχετε την άδεια μου να:
 
 χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα στοιχεία του προφίλ μου ούτε οποιαδήποτε από το περιεχόμενο που περιέχονται στο παρόν, συμπεριλαμβανομένων και των φωτογραφιών μου ή των σχολίων που έγιναν σχετικά με τις φωτογραφίες μου ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα, φωτογραφία ή προϊόν τέχνης αναρτήθηκε στο προφίλ μου. 
    Ως εκ τούτου απαγορεύεται αυστηρά η αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή, διάδοση ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου σχετικά με αυτό το προφίλ και το περιεχόμενο του. Οι ανωτέρω απαγορεύσεις ισχύουν και για κάθε εργαζόμενο, πράκτορά, φοιτητή ή άλλο προσωπικό υπό την καθοδήγηση σας. 
 
 
Το περιεχόμενο αυτού του προφίλ είναι ιδιωτικό και προστατεύεται από την ελληνική νομοθεσία περί δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Ν.2472/1997, Ν. 3783/2009, Ν. 3917/2011 και Ν. 4070/2012), καθώς επίσης από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή και αμερικάνικη νομοθεσία"

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος