Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015

Εδώ τα "γραπτά" του Δημήτρη Καμμένου κοινώς @PORTAPORTA

Ο πρώην "μαχητής" της ελευθερίας κ των δικαιωμάτων των Ελλήνων κ ΝΥΝ υπουργός της νέας κυβέρνησης, Δημητρης Καμμένος, έσπευσε βεβιασμένα να κλείσει το account του στο twitter γνωστός ως @PORTAPORTA για να γλυτώσει τον εθνικό διασυρμό ...
Βλέπετε το καλο με το Ίντερνετ ειναι οτι τα γραπτά μένουν ...
Δεν ήξερες Μητσάκο, δεν ρώταγες ; 

 ΥΓ 

ΧΤΥΠΗΣΕ ξανα ο γνωστός υπουργαρας μας με τον οικείο του τροπο (γνωστός σε μας τους παλιούς του τουιτερ) 
Με νέο τουίτ του 





Χαρείτε επίπεδο κ παράδειγμα #not σταθερής θέσης κ άποψης 









Εδώ αναφέρει οτι ο Τσίπρας (ναι αυτός που του έδωσε το υπουργείο ντέ σήμερα) ειναι μασόνος. 
(Τώρα το αν ειναι η όχι, ειναι άλλο, το θέμα ειναι οτι γλύφει εκει που έφτυνε ο Κος Δημ.Καμμενος, ακολουθώντας τον δρόμο που χάραξε ο Αδερφος του Πανος -Τελειως-Καμμενος) 

Λ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ειμαι Ελληνας κ ειμαι περηφανος για αυτο!!! οσο κ αν καποιοι προσπαθουν να μειωσουν την αξια,την ιστορια,την προσφορα της χωρας μας στον πολιτισμο κ στην δημοκρατια,οπως κ το αισθημα της περηφανειας να εισαι κ να αισθανεσαι Ελληνας κ το μεγαλειο της χωρας μου,το αιμα που κυλαει στις φλεβες μας θα ειναι παντα ατοφιο Ελληνικο !! δεν ανεχομαι παντος ειδους αδικια κ εκμεταλευση κ δεν θα παψω ποτε να υποστηριζω τα πιστευω μου! "Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια" "Μολων Λαβε" "Εσω Ετοιμος"" "αγαπα τον πλησιον σου σαν τον εαυτο σου"" "σεβασου τους αδυναμους" "να εισαι δικαιος κ ειλικρινης" !! Ειμαι κατα της "ανωνυμης" κ "απροσωπης" ενημερωσης κ αρχη μου το "αν εχεις να πεις κατι,πες το με το ονομα σου" αλλιως μην το λες καθολου...ειναι ντροπη να "κρινουμε,κατακρινουμε,καταδικαζουμε" πισω απο την "ασφαλεια" της ανωνυμιας που μας παρεχει το ιντερνετ... το θεωρω ανανδρο κ υπουλο!