Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Σαμάρια

Το κάθε σαμάρι έχει έναν τύραννο και ο κάθε τύραννος έχει δώδεκα διαφορετικά προσωπεία . Τα δώδεκα προσωπεία συνιστούν ένα πλήρες πνεύμα .

Ο κάθε τύραννος κρύβει μέσα του τους άλλους τρεις τυράννους των άλλων σαμαριών. Αυτοί οι τρεις άλλοι τύραννοι που κρύβονται μέσα στον τύραννο που κυριαρχεί στο κάθε σαμάρι , λέγονται μάνες . Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα σαμάρια και τους τυράννους τους.

Ο τύραννος που φαίνεται , που κυριαρχεί πάνω στο κάθε σαμάρι, λέγεται παιδί γιατί κρύβει μέσα του τους άλλους τρεις τυράννους , προστατεύοντας τους με τέτοια προσοχή όπως το μεγάλο παιδί τη μάνα .




☑ ´´Το Τσακάλί´ το πρώτο σαμάρι 

Προσευχή :
Φύλαξέ με Κύριε απο το πνεύμα της οργής , τα προσωπεία του και τους εσωτερικούς του τυράννους, καθώς και απο όλους εκείνους τους ανθρώπους που υπηρετούν αυτούς τους τυράννους. Ιδιαίτερα φύλαξέ με από αυτούς που παρουσιάζονται σαν δικοί σου και στην πραγματικότητα υπηρετούν αυτούς τους εσωτερικούς τυράννους . 
Προστάτεψέ με μέσα στην προσωπική Σου σφαίρα ώστε ποτέ να μην μπορεί να εκφραστεί καμία διάσταση τους στην ανθρώπινη ύπαρξη μου, με καμία δικαιολογία με καμία συνθήκη .
Κάτω από οποιαδήποτε συγκυρία κι αν υπάρχω , να μην εκφραστεί ποτέ κανένα τέτοιο προσωπείο.
Να δώσεις δύναμη να λάμπει σε όλο μου το ´´ είναι ´´ η Αλήθεια Σου, η αγάπη Σου, η σοφία Σου και η δύναμη Σου.



☑ ´Ο Λαγός´ το δεύτερο σαμάρι

Προσευχή :
Είπε κάποιος που πάλεψε στήθος με στήθος με αυτούς τους τυράννους :

´´Μεσα στις θλίψεις που οι τύραννοι του ´´θλιμμενου εγώ ´´μου γέμισαν την καρδιά και το νου μου και το χρόνο της ζωής μου, επικαλέστηκα τον Κύριο και άκουσε τη φωνή της προσευχής μου, με οδήγησε σε πλάτος Πνεύματος ,γιάτρεψε τη ζωή μου.

Από τα σκληρά χτυπήματα που μου προκάλεσαν οι τύραννοι του ´´ εγώ ´´ μου, φοβισμένος έτρεξα φωνάζοντας βοήθεια στον Κύριο και ο Κύριος έγινε βοηθός μου. Αυτός με δίδαξε να μη φοβάμαι ότι κι αν κάνει ορατός και αόρατος εχθρός, αλλά να προχωρώ ωριμάζοντας πάντα στην αγάπη .

Ο Κύριος έγινε βοηθός μου στη σκληρή μάχη που σήκωσαν στον ουρανό της ψυχής μου οι εχθροί κι εγώ θα δω τους εχθρούς νικημένους απο την θεία αγάπη που ήρθε σύμμαχος στη φωνή της ψυχής μου.

Είναι καλό και δύναμη αληθινή να πιστεύεις και να ελπίζεις στη βοήθεια του Κυρίου και της αγάπης Του, παρά να πιστεύεις στις δυνάμεις σου και στους ανθρώπους γύρω σου. Είναι καλό και δύναμη αληθινή να πιστεύεις στον Κύριο , παρά να ελπίζεις σε άρχοντες , σε εξουσίες, σε πλούτη , σε φανταχτερές δυνάμεις . Είναι καλό και δύναμη αληθινή να ζητάς στον Κύριο να σε ωριμάζει στην αγάπη ,την ίδια στιγμή που σε συνθλίβουν οι τύραννοι αυτοί .

Όλα τα έθνη των τυράννων με κύκλωσαν, εσωτερικά και εξωτερικά και μου έστησαν παντού παγίδες . Επικαλούμενος ασταμάτητα το όνομα του Κυρίου ,απέφυγα αυτές . Με κύκλωσαν από παντού κι εγώ βίωσα να είμαι ύπαρξη χωρίς ελπίδα και ύψωσα το λόγο της φωνής μου , επικαλέστηκα το όνομα του Κυρίου και γνώρισα στην ύπαρξη μου την αψευδή ελπίδα που δωρίζει η αγάπη Του.

Με κύκλωσαν όπως οι μέλισσες μαζεύονται στην κερήθρα και σαν φωτιά που καίει τα αγκάθια ,έπεσε πάνω μου η τέχνη των αόρατων εχθρών μου και μέσα στη φλόγα που μου άναψαν , φώναξα το όνομα του Κυρίου και είπα : Πολεμά Εσύ αυτούς που με πολεμούν . Και έτσι αμύνθηκα σε αυτούς .
´Ετοιμος να πέσω απο τις δυσκολίες της ζωής ,έτοιμος να πέσω απο τη φθαρτή μου φύση, έτοιμος να πέσω από τους φόβους της ανθρώπινης ασθένειας , έτοιμος να πέσω υπήρξα και με έσπρωξαν και ο Κύριος με στήριξε ,με γιάτρεψε , με οδήγησε και έκανε την καρδιά και το νου μου να αναβλύσουν λόγο ζωής .

Η δύναμη μου και η χαρά μου έγινε ο Κύριος και η αγάπη Του με έσωσε από τους σκληρούς τυράννους μου και με έμαθε να λέω : Δεν θα πεθάνω μέσα στις θλίψεις μου και στους εγωισμούς μου . Δεν θέλω να πεθάνω μέσα στη μικρότητα του "εγώ " μου ούτε στη φαντασία του κόσμου γύρω μου, αλλά θα ζήσω και θα διηγούμαι τα έργα του Κυρίου που εργάστηκε στην καρδιά και στο νου μου και στο χρόνο της ζωής μου και με έβγαλε από το "θλιμμένο εγώ ", οδηγώντας με στη χαρά του ανοιχτού ανθρώπου .

Με πολλούς πόνους με δίδαξε ο Κύριος και στο θάνατο δεν με παρέδωσε , αλλά με έμαθε να χτίζω μέσα μου πνεύμα αγάπης , πνεύμα δύναμης, λόγο λατρείας ,να αφήνω χώρο ζωης στους γύρω μου.

Ανοίξτε πύλες του παραδείσου , ώστε να εισέλθει ο λόγος της προσευχής μου. Ευχαριστώ θέλω να πω στον Κύριο .

Ανοίξτε πύλες του παραδείσου ,εσείς που ανοίγετε μόνο στο δίκαιο Λόγο Του. Από την ατέλειά μου, εώς το ουράνιο μεγαλείο της ψυχής που μου χάρισε , λαχταρώ να πω ευχαριστώ. Και γνώρισα ότι από τον Κύριο μου δόθηκε αυτή η θαυμαστή δίψα της ψυχής να πιω το νερό της αγάπης Του, σαν ελάφι διψασμένο,σαν σπουργίτι χτυπημένο .

Αυτή η μέρα που το πνεύμα μου αναζήτησε τον Θεό , αυτή η στιγμή που η φωνή της ψυχής μου είπε συγγνώμη , αυτή η μέρα που ο νους μου δίψασε την τέλεια. Αγάπη , αυτή η μέρα που τα δάκρυα της καρδιάς μου έγιναν λόγοι προσευχής , είναι μέρα που την εποίησε ο Κύριος και για την ημέρα αυτή θα χαίρομαι αιώνια .

Ω Κύριε , σώσε με απο τον μικρό εαυτό μου. Ω Κύριε , λύτρωσέ με απο τον πικρό εαυτό μου. Ω Κύριε , προστάτευσέ με απο τους τυράννους που τόσο με τυράννουν. Ω Κύριε , παρηγόρησέ με πάντοτε στη θέρμη της αγάπης Σου. Ω Κύριε , πάντα τα εντός μου κάνε τα να Σε υμνήσουν, να Σε προσκυνήσουν , να Σε δοξάσουν, να Σε ευχαριστούν αιώνια ως Κύριο τους και Θεό τους.

Ω Κύριε , μάθε και εμένα με όλη την καρδιά και την ύπαρξη μου να λέω ευλογημένη η ανατολή και η δύση Σου, ευλογημένοι οι ουρανοί και η γη Σου, ευλογημένα όλα τα όντα που Σε υμνούν ως Κύριο τους και Θεό τους, ευλογημένη όλη η δημιουργία και όλη η ανθρωπότητα στη θεότητά Σου, στο Άγιο όνομα Σου. Τους θησαυρούς του Αγίου Σου Πνεύματος δώριζε πάλι , πάλι και συνεχώς στην ψυχή όλου του κόσμου . Ω Κύριε , μάθε και εμένα να λέω ότι κανένας δεν φεύγει από τη λυπημένη του ύπαρξη εάν δεν ωριμάσει στην πίστη της τέλειας αγάπης κι αν δεν είναι λάτρης Σου αληθινός .


☑ ´´ Ο Κοχλίας ´´ Τρίτο Σαμάρι 

Προσευχή :
Φύλαξέ με Κύριε απο τον κίνδυνο του ´´απών εγώ ´´, της απουσίας . Γιατί μου έδωσες ζωή να ζήσω παρών και ενωτικός. Να ζήσω ευπρόσιτος. Να είμαι ασκίαστος απο κάθε φυγή .

Εσύ μου έδωσες νου ενωτικό ώστε να γίνομαι ένα με τα πάντα ,για πάντα . Να υπάρχω πάντα στην πνοή της αγάπης και όχι στην απάτη της απουσίας . Και όχι στην απάτη και στη φυγή του ´´απλησίαστου εγώ ´´. Και όχι στην τρέλα του " δυσπρόσιτου εγώ ".

Μου έδωσες λατρεία να σε λατρεύω με τη δύναμη του Πνεύματος που φανερώνει την αλήθεια .

Μου έδωσες Πνεύμα για να ενωθώ με Εσένα , την αλήθεια . Και όχι πνεύμα τύραννο για να μη Σε βρω ποτέ ...


☑ "Η Οχιά" τέταρτο Σαμάρι 
Γι αυτό το σαμάρι είπε ο Κύριος :
"Φίδια , γεννήματα οχιάς, πώς θα ξεφύγετε από την τελική κρίση και την κόλαση ;"




** Φύλαξέ μας Κύριε απο το πνεύμα της ανάγκης που μέσα μας λυμαίνεται.
Σαν άλλος παγωμένος αέρας φυσά γεννώντας μας ανάγκες πέρα απο τις απαραίτητες , μας στρέφει μακριά απο την πνοή της ζωής και μας πετά σας άψυχα νεκρά κορμιά στα φθαρτά είδωλα 

Στη σκόνη του ερήμου πνεύματος , όπως ονομάζεται η ανοησία μας να μετράμε και να εξαρτάμε τη ζωή μας από τη ματαιότητα του παρόντος .

Ξεχάσαμε θεληματικά το μεγαλείο της ψυχής που μας στόλισες και επιλέξαμε λογική γεμάτη ανάγκες , σκουπίδια . Καταλήξαμε να προσκυνάμε θεούς που στερούνται ζωή .

Γιατί , ποιος άραγε μπορεί να μας σώσει απο το πνεύμα της ανάγκης , από το θανατηφόρο εγώ που φωλιάζει μέσα μας;
Πάνω στο πνεύμα της ανάγκης και του 
"Θανατηφόρου εγώ" που μέσα μας υπάρχει , γράψε Κύριε τα ωραία Σου λόγια . 
" Τι νόημα έχει να αποκτήσεις όλη τη γη ; Χάσεις δε την ψυχή σου;

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος