Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ






Με παίρνουν από εισπρακτική για ένα δάνειο.


Διάλογος :


-γεια σας ο κος Δ. Ζαχαρακης ?


-ο ίδιος


(Ακολουθεί Η γνωστή σε όλους ταυτοποίηση)


-για ένα δάνειο σας σας παίρνω


-Δεν έχω δάνεια εγώ κορίτσι μου


-τι λέτε κύριε? Αφού το έχω εδώ μπροστά μου!


-κάποιο λάθος κανεις κοπέλα μου.


-μα τι λέτε κύριε, θα με τρελανετε; Αφού έχω το φάκελο σας μπροστά μου !


-Ίσως, μπορει, παλιά ομως. Τώρα τα έχει αναλάβει άλλος τα δάνεια μου


-ποιος?


-Ο Άγιος Γιαννης Ο Ρωσσος


-α μάλιστα... (μικρή παύση, μάλλον σκέφτεται 🤭) Που μπορώ να τον βρω ; 


-Στο Προκόπι Εύβοιας


-Χρειάζομαι ενα τηλέφωνο του παρακαλω


-Πάρτε στο 2227 02xxx 


-ευχαριστώ 


-Α Κοπελιά !


-Ορίστε ;


-δώστου αν τον βρεις την αγάπη μου


-Μαλιστα, γεια σας.


Δεν την ξανά άκουσα ποτέ από τότε 😂😂

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος