Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

χρονια πολλα σε ολους

χρονια πολλα σε ολους!να ειστε ολοι καλα υγιεις και δυνατοι με το αγιο πνευμα των χριστουγγενων να σας φωτιζει παντα!!

δεν ξεχναμε να χαμογελαμε ..κανει καλο σε ολους και δινει κουραγιο και ελπιδα στους συνανθρωπους μας.


ενα μεγαλο ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ για τον Αργυρη,που τετοιες μερες περναει δυσκολες ωρες στο νοσοκομειο χαλκιδος,αλλα και για ολους οσους θα περασουν τις γιορτες μεσα σε νοσοκομεια.. θα προσευχομαστε για ολους σας..

  να ειναι ολοι γεροι και δυνατοι και να επιστρεψουν γρηγορα παλι στην ζωη τους,υγιεις και δημιουργικοι περισσοτερο απο καθε αλλη φορα!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ειμαι Ελληνας κ ειμαι περηφανος για αυτο!!! οσο κ αν καποιοι προσπαθουν να μειωσουν την αξια,την ιστορια,την προσφορα της χωρας μας στον πολιτισμο κ στην δημοκρατια,οπως κ το αισθημα της περηφανειας να εισαι κ να αισθανεσαι Ελληνας κ το μεγαλειο της χωρας μου,το αιμα που κυλαει στις φλεβες μας θα ειναι παντα ατοφιο Ελληνικο !! δεν ανεχομαι παντος ειδους αδικια κ εκμεταλευση κ δεν θα παψω ποτε να υποστηριζω τα πιστευω μου! "Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια" "Μολων Λαβε" "Εσω Ετοιμος"" "αγαπα τον πλησιον σου σαν τον εαυτο σου"" "σεβασου τους αδυναμους" "να εισαι δικαιος κ ειλικρινης" !! Ειμαι κατα της "ανωνυμης" κ "απροσωπης" ενημερωσης κ αρχη μου το "αν εχεις να πεις κατι,πες το με το ονομα σου" αλλιως μην το λες καθολου...ειναι ντροπη να "κρινουμε,κατακρινουμε,καταδικαζουμε" πισω απο την "ασφαλεια" της ανωνυμιας που μας παρεχει το ιντερνετ... το θεωρω ανανδρο κ υπουλο!