Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Φως,θείο φως

Φως,αιώνιο φως,θείο φως,άπλετο φως.
Ήμουν φως,είμαι φως,είμαι κ θα είμαι στα πάντα μου,για πάντα πάντοτε,θείο ειρηνικό αιώνιο φως.
Αγάπης φως,ειρήνης φως,φως ζωής.
Δύναμη φωτός,φως,θείο αιώνιο φως.
Δύναμη ζωής,ανάσταση ψυχής,Χαρα ζωής,Χαρα φωτός,Χαρα αγάπης,σε όλα μου τα πεδία ,αιώνιο θείο άπλετο αγάπης φως.
Φως στο νου μου,φως στην καρδιά μου,φως στην ψυχή μου,αγάπης φως,πλημυριζει στα πάντα μου για πάντα μέρα κ νύχτα θείο αιώνιο Άγιο φως.
Είμαι φως,ομορφιά φωτός, παιδι της αγάπης,παιδι του φωτός.
Εκπεμπω φως,αγάπης φως,λαμβανω φως,θείας αγάπης,θείου φωτός.
Όπου πάω,όπου βρεθώ,ότι μα ότι κ αν κάνω,ότι κ αν σκεφτώ,γεμίζουν τα πάντα μου για πάντα Χαρα αγάπης,δύναμη θείου φωτός.
Όλα τα ωφέλιμα έρχονται στην Ζωη μου,ευκολα,ειρηνικά κ ευλογημενα ως δώρα του θείου φωτός,μέσα απο την αγάπη που γεμίζει τα πάντα μου με θείο,αιώνιο,απεριόριστο,Άγιο φως.

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος