Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Σχολική νοσοκόμα: «Οι μασκες στα παιδια είναι κακοποίηση !»


 Είμαι σχολική νοσοκόμα και μητέρα τριών παιδιών. Θέλω ο κόσμος να γνωρίζει ότι τα παιδιά έχουν υποφέρει αρκετά! Σύμφωνα με το CDC, τα παιδιά ηλικίας μηδέν έως είκοσι έχουν ποσοστό επιβίωσης 99,997% για το COVID 19. Στατιστικά σχεδόν όλα τα παιδιά που έχουν μολυνθεί με COVID 19 εμφανίζουν μόνο ήπια συμπτώματα ή καθόλου συμπτώματα. Η απαίτηση των παιδιών να φορούν μάσκα που καλύπτει τη μύτη και το στόμα τους για επτά έως δέκα ώρες την ημέρα είναι κακοποίηση παιδιών. Οι μάσκες από την άλλη πλευρά βλάπτουν τα παιδιά αναπτυξιακά, συναισθηματικά και σωματικά. Ο εγκέφαλος ενός παιδιού αναπτύσσεται γρήγορα, μαθαίνουν από τον κόσμο γύρω τους. Οι μάσκες βλάπτουν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις κατά τη διάρκεια κρίσιμων αναπτυξιακών φάσεων εν μέρει στην πρώιμη παιδική ηλικία και την εφηβεία. Ανησυχώ ότι έχουμε καταστρέψει μια ολόκληρη γενιά παιδιών.

Θεωρώ ότι τα δεινά που βιώνουμε στα παιδιά είναι ιδιαίτερα φρικτά, δεδομένου ότι η μελέτη μετά τη μελέτη δείχνει ότι οι μάσκες δεν προσφέρουν προστασία από το COVID-19. Τον Μάιο του 2020, το CDC δημοσίευσε μια μετα-ανάλυση όλων των τυχαιοποιημένων ελεγχόμενων μελετών στις μάσκες, εξετάστηκαν δέκα μελέτες.

Το συμπέρασμα ήταν ότι «η σωστή χρήση μάσκας προσώπου είναι απαραίτητη επειδή η ακατάλληλη χρήση μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο μετάδοσης» και «δεν βρέθηκε σημαντική μείωση της μετάδοσης της γρίπης με τη χρήση προσώπων».

Τον Ιούλιο του 2020, το Κέντρο Ιατρικής που βασίζεται σε στοιχεία στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης δημοσίευσε μια ανάλυση τυχαιοποιημένων ελεγχόμενων μελετών για μάσκες.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι «οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο του Βιετνάμ που φορούσαν μάσκες υφασμάτων είχαν 13 φορές περισσότερες πιθανότητες να προσβληθούν από ασθένεια όπως η γρίπη».

 Η μελέτη του Στάνφορντ που μόλις δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι «μια μετα-ανάλυση μεταξύ των εργαζομένων στον τομέα της υγείας διαπίστωσε ότι σε σύγκριση με τις μη μάσκες, η χειρουργική μάσκα και οι αναπνευστήρες N95 δεν ήταν αποτελεσματικές κατά της μετάδοσης ιογενούς λοίμωξης ή ασθενειών όπως η γρίπη».

Μια ακόμη μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο του 2021, μια μετα-ανάλυση, μια συστηματική ανασκόπηση της επίδρασης του εξοπλισμού ατομικής προστασίας στους εργαζομένους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης διαπίστωσε ότι «η παρατεταμένη χρήση του N95 και των χειρουργικών μασκών από επαγγελματίες του τομέα της υγείας κατά τη διάρκεια του COVID-19 έχει προκαλέσει δυσμενείς επιπτώσεις, όπως πονοκεφάλους , εξάνθημα, ακμή, βλάβη του δέρματος και μειωμένη γνώση.

" Εάν οι ενήλικες και οι εργαζόμενοι στην υγειονομική περίθαλψη δυσκολεύονται να φορούν μάσκες σωστά, τα παιδιά σίγουρα το κάνουν!

Τα παιδιά δεν είναι μικρά ενήλικα. Οι περισσότεροι δεν ασχολούνται με τη σωστή χρήση μάσκας. Οι δάσκαλοι μου παραπονέθηκαν όλο το χρόνο ότι οι μαθητές είναι απασχολημένοι με τις μάσκες, αγγίζουν και παίζουν μαζί τους και φορούν εσφαλμένα.

Τους σπρώχνουν στα γραφεία, τα σακίδια και τις τσέπες τους. Βλέπω πολλά παιδιά να φορούν τις ίδιες βρώμικες μάσκες για εβδομάδες στο τέλος. Αυτό είναι ένα άμεσο εμπόδιο στη μάθηση! Η εστίαση στο σχολείο ήταν δύσκολη πριν από τις μάσκες, τώρα οι μάσκες είναι ένα ακόμη εμπόδιο στη μάθηση.

Πολλοί από τους μαθητές μου έχουν διαγνωστεί πρόσφατα με άγχος και κατάθλιψη φέτος. Οι πάροχοι παιδιατρικής ψυχικής υγείας είναι συγκλονισμένοι. νέοι ασθενείς περιμένουν πάνω από 3 μήνες για να δουν στην περιοχή μου. Ο αριθμός των παιδιών που έρχονται στο γραφείο μου με παράπονα στομαχικών παθήσεων, που πιθανότατα σχετίζονται με άγχος, έχει αυξηθεί στα ύψη.

Ένας μαθητής ήρθε στο γραφείο μου μετά από εμετό στην τάξη. Είπε, «έριξα, αλλά δεν είμαι άρρωστος, αυτό συμβαίνει πολύ». Όταν πιέστηκε για περισσότερες πληροφορίες, απάντησε: «Όταν είμαι στο σχολείο και όλοι φορούν μάσκες το στομάχι μου αρχίζει να πονάει γιατί νομίζω ότι κάτι κακό πρόκειται να συμβεί.
Αν το σκέφτομαι πάρα πολύ καιρό, θα πετάξω.

Ένας άλλος μαθητής ήρθε στο γραφείο μου και μου είπε ότι «δεν μπορούσε να αναπνεύσει». Είχε μια μάσκα μαντήλι δεμένη στο λαιμό του. Δήλωσε ότι φορούσε τη μάσκα για δύο εβδομάδες. Ήταν τόσο σφιχτό που έπρεπε να κοπεί με ψαλίδι! Ένας πρώτος μαθητής μπήκε στο γραφείο μου, δυστυχώς τείνω να τραυματίσω ένα άλλο παιδί και δεν μπόρεσα να το φτάσω αμέσως.

Όταν ρώτησα τι συνέβη κατέρρευσε. Πήγα για να την παρηγορήσω και αφαίρεσα τη μάσκα της, συγκλονιστικά ήταν γεμάτη εμετό. Η καρδιά μου βυθίστηκε γνωρίζοντας ότι περπατούσε κάτω από την αίθουσα, μπήκε στο γραφείο μου και περίμενα αρκετά λεπτά με μια εμετό λερωμένη μάσκα.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα παραδείγματα, έχω πολλά περισσότερα. Τα παιδιά που φορούν βρώμικες μάσκες κινδυνεύουν από εξανθήματα, ακμή, πληγές στα χείλη, πληγές καρκίνου, φθορά των δοντιών, στρεπτικό λαιμό και / ή πνευμονία.

Μέχρι τον Απρίλιο είχα αρκετά. Εξέφρασα τις ανησυχίες μου στους προϊσταμένους μου, αλλά η απάντηση που έλαβα ήταν ότι αυτό είχε λάβει εντολή από τον Κυβερνήτη Murphy και ότι η φόρτωση προσώπων θα συνεχιστεί για όλους.

Προσπάθησα ξανά ζητώντας να συναντηθώ με τον επιθεωρητή των σχολείων για να αντιμετωπίσω τις ανησυχίες μου σχετικά με την τυφλή παρακολούθηση μιας επικίνδυνης εντολής που βλάπτει τα παιδιά, με αγνοήθηκαν. Απάντησα στη διοίκηση του σχολείου μας, δήλωσα ότι δεν θα φορούσα πλέον μάσκα ούτε θα τους έκανα να φορούν τους μαθητές.

Τα παιδιά δεν μπορούν πάντα να υποστηρίζουν τον εαυτό τους. οι ενήλικες έχουν ηθική ευθύνη να μιλήσουν. Ο επιθεωρητής με ανέστειλε χωρίς αμοιβή και τα σχόλιά μου

πηγη στα αγγλικα
https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/school-nurse-masking-children-is-child-abuse/

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος