Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΤΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ

ΤΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΙ ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Ο ΤΟΙΣ ΓΡΑΜΜΑΣΙ ΘΕΜΕΝΟΣ

1. Είμαι ένα κείμενο !!!
2. Μόλις σου δήλωσα όλη την αλήθεια .
3. Με κάλεσες και νάμαι !!! «Στήνομαι» μόνο μου.
4. Είμαι ένα κείμενο , όπως άπειρα κείμενα που υπάρχουν στο κόσμο.
5. Όμως, είμαι το πρώτο κείμενο που θα μιλήσω για τον εαυτό μου .
6. Να μη ξεχνάς ότι, εκτός από το να μεταφέρω πληροφορίες με τις λέξεις – έλξεις μου, κρύβω μέσα μου λεπτοφυείς νοητικές αιθερογραφές που, όταν ιχνηλατηθούν, θα σε οδηγήσουν «Οδυσσέα» σε ιδεομετρικούς χώρους.
7. Θα κάνω την αποκάλυψη «εν ονόματι» όλων των κειμένων που με καρτερία περιμένουν την ανάστασή τους.
8. Τότε θα σου ανοιχτεί το κουτί της Πανδώρας για να πάρεις ελπιδοφόρα μυήματα.
9. Είμαι άριστη απεικόνιση, ως γράμμα , ως σχήμα, ως σύμβολο αλλά και ως αριθμός.
10. Είμαι μια γραφή ,που σου απλώνομαι να με διαβείς. Μια γραφή με φραγή. Όχι. Δεν θα χαλάσουμε τον φράχτη . Υπάρχει πόρτα !!!
11. Εγώ σου λέγω . Κάθε σειρά μου μια γρίλια στο φάσμα του «νοείν».
12. Εγώ θα σου προσφέρω. Εσύ να με προφέρεις !!!
13. Ήρθα να κάνω ίσο-λογισμό.
14. Γιατί το ανθρώπινο κεφάλι δεν είναι μια φιάλη που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια σπίθα που είναι έτοιμη να ανάψει.
15. Κρατήσου γερά . Oχι δεν θέλω να βάλεις τους συντρόφους σου να σε δέσουν. Ούτε να βάλεις κερί στα αφτιά σου .
16. Θα είσαι στο ταξίδι αυτό μόνος σου. Eγώ και συ .
17. Είσαι σιμά μου. Στο ίδιο μήκος κύματος . Μη φοβάσαι .Υπάρχει προστασία .
18. Στον «απαλό μου» δίσκο υπάρχει η ερμη- νεία του Σύμπαντος. Aυτή , δύναται, να λειάνει τους λίθους της λήθης .
19. Σκλαβώθηκα για να ελευθερωθούμε μαζί.
20. Ισχύει ότι «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον», αλλά ότι κρύβεται-επειδή είναι αφηρημένο – είναι αφ΄εαυτού ειρημένο.
21. Όπου εμφανίζομαι γεμίζω το «τίποτα» με «καθόλου».
22. Τώρα με βλέπεις. Είμαι ένα φωτεινό κείμενο .
23. Με την βελόνα και την κλωστή γράπτω και ράπτω στο έτοιμο χαοτικό πεδίο .
24. Ήρθε η ώρα να υφάνεις και να ξεϋφάνεις ΕΣΥ το ύφασμα. Όπως η Πηνελόπη.

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ακοματιστος Ελληνας πατριωτης Χριστιανος Ορθόδοξος