Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

"Αυτοί τα κόλλυβα τα έχουν στο ζωνάρι τους"


Όταν ρωτούσαν το Γέροντα για την Κωνσταντινούπολη και την Μικρά Ασία , πάντα έφερνε στον λόγο του την προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού.

Έλεγε συγκεκριμένα , ότι οι Ρώσοι – το ξανθό γένος – θα δώσουν την Πόλη στους Έλληνες .

Ήδη από τις αρχές του ’80 ο Γέροντας μιλούσε για την διάλυση της Σοβιετικής Ενώσεως και για την κατάρρευση , επίσης , των κομουνιστικών καθεστώτων σε όλα τα κράτη του Ανατολικού Μπλοκ.

Όταν μιλούσαμε για τα μαρτύρια των χριστιανών στην τότε κομμουνιστική Σοβιετική Ένωση , ο Γέροντας έλεγε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να γεμίσει το Μαρτυρολόγιο της Ρωσίας με καινούριους μάρτυρες.

Έβλεπε ότι ο κομμουνισμός , άθελα του , γινόταν μέσο αγιασμού για την Ρωσία, γιατί έλεγε ότι το αίμα των μαρτύρων θα ήταν αίμα ποτίσματος , που θα αναγεννούσε πνευματικά την Ρωσία .

-Τον ρώτησα τι γνώμη έχει για τα Σκόπια και μου είπε :΄Ας τα Σκόπια .

Μην τα λογαριάζης ’ . Για την Αλβανία μου είπε : ‘Όταν μια γίδα θέλει να φάει ξύλο , πάει και ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνου. Έτσι κάνουν και οι Αλβανοί τώρα . Ας τους . Μην τους λογαριάζεις . Μη φοβάσαι’ .

Για την Κωνσταντινούπολη έλεγε ότι : ‘Κάποτε θα την πάρουμε την Πόλη . Δική μας είναι. Εμείς δεν θα πάθουμε κακό. Όταν θα ξεκινήσουμε για τον πόλεμο θα την έχουν πάρει την Πόλη οι άλλοι . Στα μισά οι Έλληνες θα γυρίσουν πίσω .

Την Πόλη θα την έχουν πάρει οι Ρώσοι και θα μας την δώσουν . Όχι ότι οι ίδιοι μας αγαπούν , αλλά θα υποχρεωθούν να μας την δώσουν από τις περιστάσεις ’. Για τα «Εξαμίλια» έλεγε ότι αφορά το πρόβλημα της υφαλοκρηπίδας .

Για τους Τούρκους , που συνέχεια δημιουργούν προκλήσεις , ο Γέροντας έλεγε : ‘Οι Τούρκοι … ας τους αυτούς .

Αυτοί τα κόλλυβα τα έχουν στο ζωνάρι τους . Τάχουνε , τα κουβαλούν μαζί τους…’.

Όσο για το πότε θα διαλυθεί η Τουρκία , όσες φορές και αν τον ρωτήσαμε κα το συζητήσαμε , ποτέ δεν το έλεγε : ‘Αυτό δεν το ξέρουμε .

Ο Θεός μας είπε ότι θα μας δείχνει σημεία .

Τα πράγματα , όμως προς τα εκεί βαδίζουν…’

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ειμαι Ελληνας κ ειμαι περηφανος για αυτο!!! οσο κ αν καποιοι προσπαθουν να μειωσουν την αξια,την ιστορια,την προσφορα της χωρας μας στον πολιτισμο κ στην δημοκρατια,οπως κ το αισθημα της περηφανειας να εισαι κ να αισθανεσαι Ελληνας κ το μεγαλειο της χωρας μου,το αιμα που κυλαει στις φλεβες μας θα ειναι παντα ατοφιο Ελληνικο !! δεν ανεχομαι παντος ειδους αδικια κ εκμεταλευση κ δεν θα παψω ποτε να υποστηριζω τα πιστευω μου! "Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια" "Μολων Λαβε" "Εσω Ετοιμος"" "αγαπα τον πλησιον σου σαν τον εαυτο σου"" "σεβασου τους αδυναμους" "να εισαι δικαιος κ ειλικρινης" !! Ειμαι κατα της "ανωνυμης" κ "απροσωπης" ενημερωσης κ αρχη μου το "αν εχεις να πεις κατι,πες το με το ονομα σου" αλλιως μην το λες καθολου...ειναι ντροπη να "κρινουμε,κατακρινουμε,καταδικαζουμε" πισω απο την "ασφαλεια" της ανωνυμιας που μας παρεχει το ιντερνετ... το θεωρω ανανδρο κ υπουλο!